woensdag 18 april 2012

Wind en waaien

Het waren drukke maar leuke dagen hier.
We zijn bezig met de bovenverdieping van ons huis.
Tapijt eruit, en laminaat er a.s. zaterdag in.
Klinkt zo eenvoudig, maar wat een gedoe!
Ondertussen wat kamers verven, kamers leeghalen, want met meubels kan er geen laminaat in.
De kamer van de jongste dochter is het grootst en is ondertussen omgetoverd tot opslagkamer.
Maar goed, zondag is alles beter als het goed is!

Het duurde ook even voordat het kwartje viel bij Marvyn.
"Oh iedereen krijgt hout!" Ja, Marvyn vanaf zondag kun je ook boven met auto's racen! :)

Verder heb ik elke avond wel wat leuks gehad.
Zo begonnen we zaterdag met winst van gasterra Flames, ging ik zondag met mijn moeder naar Tineke Schouten, en eindigde ik maandag avond met The Harlem Globetrotters.
Daar ging ik heen met mijn vader, Caitlin en Tristan.
De twee laatste kregen kaarten van vrienden, en wat bof ik met hen!
En wat zag ik ze genieten! Dat is toch wel heerlijk om te zien hoor....


Soms lijkt de wind gewoon goed te waaien, en ik denk dat dat nu hier zo is.
Heerlijk!!
Gisteren werd Tristan uitgenodigd om zaterdag mee te gaan naar Gasterra Flames, en daarvoor nog even te gamen.
Wauw! Als iemand waar je wel wat tegenop kijkt dat vraagt is dat wel erg stoer natuurlijk.
Pizza's eten, gamen en daarna naar basketbal. Hoe mooi kun je het krijgen als 11- jarige?

De waterpokken van de jongste vielen zelfs mee!
En nemen we op de koop toe.

Het waait hard buiten, maar als het hierbinnen zo blijft gaan mag het van mij nog wel even doorwaaien daar buiten!

1 opmerking:

  1. Heel interessant om te lezen! Dank je wel dat je dit wil delen.

    BeantwoordenVerwijderen