donderdag 12 april 2012

Uniek in zijn soort

Vandaag bij het ATN geweest. Autisten Team noord.
Wat een genot!
Die mensen daar begrijpen mij, begrijpen Marvyn en helpen ons een brug bouwen tussen beide werelden.
En dat lukt steeds beter.
Daar vertelden ze me vanmorgen zo vaak dat we goed bezig waren dat ik er verlegen van werd.
En het mooiste... het zijn de enige hulpverleners die me niet raar aankijken als ik vertel hoe Marvyn is en hoe hij Soms doet.
En dat is voor het eerst.
Ik ben bij menig psychiater weggekomen met de vraag: "is mijn kind wel helemaal goed??"
Ze kijken je zo raar aan als ik vertel hoe hij doet, wat hij zegt..
"echt???? Doet hij dat????" Ja dat doet hij!!
Hij doet dingen die niemand anders doet.
Reageert anders dan anderen.
Dat maakt hem heerlijk apart, uniek in onze soort.
Maakt hem bijzonder, geliefd, schattig en soms knap irritant.
Maar weet je?

Dat heb ik bij mijn andere 3 kinderen ook!!

1 opmerking: