woensdag 11 april 2012

De rust is binnen handbereik...

juni 2011




Het is gelukt!

Marvyn mag naar het speciaal basisonderwijs in Roden, de oudste dochter naar een andere basisschool.

De oudste zoon nog een jaartje groep 8 op de huidige basisschool, de jongste op de peuterspeelzaal.



Klinkt allemaal wel veel verdeeld en dat is het ook!

Marvyn gaat met een taxibus. De meisjes breng ik met de fiets, en de oudste gaat lopend alleen heen.

Een geregel, maar toch denk ik dat ik het als een zee van rust ga ervaren!

Een last die van mijn schouders is gevallen. Iedereen een plekje dat goed voor hem of haar is.



Nu moet ik toch tijd over houden zou je zeggen...waar moet ik nog over piekeren en tobben?

Lijkt me zalig als dit de waarheid kon worden voor volgend schooljaar.



Maar eerst moeten we hier in het “hoge noorden” nog 3 weken naar school.

Tijd van afscheid nemen en alvast kijken naar het nieuwe..



Met Marvyn zijn we al even langs de nieuwe school gereden.

Ze hebben een schommel en een kruiwagen, dus hij vind het een top school.

Toen hij hoorde dat hij ook nog eens met een klein busje heen en terug mag was het helemaal klaar.

Er werd mij zelfs medegedeeld dat ik hem echt nooit meer mag halen en brengen...dat doet de buschauffeur wel :)

Hij was wel boos toen hij de volgende morgen pas begreep dat hij die dag nog naar zijn oude school moest!



Zo gaat ons leventje dus nog 3 weken door...we leven richting vakantie, zien er nu naar uit, maar ik weet hoe dat gaat...
na twee weken vakantie ga ik de voordelen van school weer zien.

En na die 6 weken alle 4 de kinderen elke dag bij huis ben ik pas echt toe aan vakantie!!


Maar eerst genieten van de zomer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten